< Mail20 | Begin | Opmerkingen >

18-04-2002, donderdag.

De laatste 3 dagen gaan we gebruiken om wat uit te rusten en wat na te genieten van de afgelopen weken. Om 09.00 uur de shuttlebus genomen om in SENGIGI wat te winkelen. We werden direct belaagd door de verkopers. De horloges e.d. zien we direct langsheen, maar nu was er n bij met zelfgemaakte brillenkoordjes en heb er maar een stel van gekocht en ook nog wat batik ansichtkaarten. Maar het blijft toch een heel gedoe om met die jongens tot een redelijke prijs te komen.

Zijn toen maar min of meer de Internetshop in gevlucht en hebben de laatste verslagen verzonden, wat al met al weer 2 1/2 uur in beslag nam omdat het na 3 kwartier werd afgebroken en we weer van voor af aan konden beginnen.

Met de lunch weer terug en hebben de rest van de middag bij het zwembad en even in zee doorgebracht.

19-04-2002, vrijdag.

Vandaag maar weer wat bij het zwembad rondgehangen en een strandwandeling gemaakt. 's-Avonds was er een barbecue met traditionele Lombokmuziek en mooie danseressen. Ze hadden voor dit laatste avondmaal behoorlijk uitgepakt.

Morgen 20-04 kunnen we tot 16.00 uur in het Hotel blijven, raar idee dat je zaterdagavond weggaat en zondagochtend 21-04-2002 al weer om 09.00 uur op Schiphol staat.

De wereld is lang niet zo groot als we vroeger dachten.

20-04-2002, zaterdag.

We liepen vanochtend al om 07.30 uur langs het strand om te wandelen en even een duik te nemen. Wat wel apart is dat je heerlijk over het zand kunt lopen en terug onder de palmbomen waar kalveren lopen te grazen. Daarna nog lekker in de zon gelegen en in het zwembad gezwommen.

Voor de laatste keer de koffers gepakt! Om 16.00 uur zijn we opgehaald en om 17.00 uur opgestegen naar JAKARTA met een tussenstop van 1 uur in Yogyakarta. Toen we uit Yogyakarta vertrokken schoten de lichtflitsen van de bliksem onheilspellend door de lucht. Zoiets hadden we in een vliegtuig nooit eerder meegemaakt. Het was een prachtig gezicht om te zien hoe de wolken van bovenaf werden verlicht. Van trillingen of turbulentie was binnen niets te merken en ook was de donder niet te horen. Daarna om 21.15 uur in de Jumbo 747 van Garuda richting Singapore, waar we ook weer uitmoesten vanwege tanken om de laatste 12 1/2 uur in 1 ruk naar Amsterdam te vliegen, waar we na een rustige vlucht door de ingehaalde tijd 21-04-2002, zondag om 9.00 uur aankwamen.

Al met al kunnen we terugkijken op een heerlijke vakantie, die we niet snel zullen vergeten.